Het volgende avontuur kan beginnen! - Reisverslag uit Glenmore Park, Australië van Cindy Kramer - WaarBenJij.nu Het volgende avontuur kan beginnen! - Reisverslag uit Glenmore Park, Australië van Cindy Kramer - WaarBenJij.nu

Het volgende avontuur kan beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Cindy

04 November 2014 | Australië, Glenmore Park

Het mooiste meisje van Amsterdam is nu onderweg naar de andere kant van de wereled! Ik heb m'n laatste werkdag gehad 'godzijdank', het schoonste en mooiste appartement (absolute shithole, maar wederom een ervaring rijker) Sydney verruil ik weer in voor een paar nachten in een hostel! Packback mag weer na 5 weken ingepakt worden want het reizen kan eindelijk beginnen, ik heb officieel VAKANTIE! En dat terwijl ik hier alweer 2 maanden zit! Zaterdag vliegen we naar het prachtige Uluru om daar een nachtje te blijven, dan naar beneden met een tour langs Adelaide, Great ocean road, een paar nachtjes in Melbourne, dan vliegen we de 23e naar Tasmanie om daar vervolgens 10 dagen te vertoeven (Tijdens een avondje werken mensen ontmoet die in Tasmanië wonen, waar we zijn uitgenodigd om te overnachten, lucky us) Na Tasmanië een vlucht richting Fiji, waar we 10 dagen gaan eilandhoppen, en waarschijnlijk de mooiste stranden zullen zien! Kortom.. Allemaal weer erg vervelend!

Tot snel,

XxX

• 06 November 2014 - 15:19

Annie Mol-van Den Brandt:

Hoi Cindy,

Zo dus nu gaat je avontuur echt beginnen, lekker reizen met Hannah,

Veel plezier daar in Down Under, stuur je ook nog foto's? ik ben benieuwd, kunnen wij ook mee genieten Hahah

Groetjes Annie