Next stop; Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cindy Kramer - WaarBenJij.nu Next stop; Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cindy Kramer - WaarBenJij.nu

Next stop; Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Cindy

19 November 2014 | Australië, Melbourne

Han is er al weer 2 weken, inmiddels een tour gedaan, uluru gezien, kings canyon bewandeld, over de valley of wind geklauterd, in een swag geslapen (een soort slaapzak waarin je je eigen slaapzak in moet leggen, mooie uitvinding voor de echte backpackers, maar niet perse voor mij), het was voor 4 nachten, 1 nacht was ook meer dan genoeg geweest! De ervaring is heel leuk, maar de voorkeur gaat toch naar een fatsoenlijk bed! (VERWEND, ik weet het) De great ocean road gedaan, 12 apostelen, koala's, emu's, kangaroos, spinnen en wallabies gezien! (In het wild) Deze week lekker een Airbnb gehuurd in Melbourne (een kamer bij iemand anders in huis) om even met beide benen op de grond te komen zodat we fris en fruitig naar Tasmanië kunnen vliegen as zondag! Ik heb er zin in!

Wederom weer zo'n lekker kort maar krachtig verhaaltje,
Jullie zijn in iedergeval weer een beetje op de hoogte

XxX

  • 19 November 2014 - 09:21

    Diana, Louis En De Kinderen:

    Lieve Cindy,

    wat genieten we iedere x weer van je belevenissen.....
    Het wordt echt een trip om nooit meer te vergeten...
    Nog heel veel plezier, geniet ervan !!!

    groetjes en liefs van ons xxx

  • 19 November 2014 - 12:02

    Annie:

    Hoi Cindy,

    Leuk dat je mij ook je blog toestuurd, geweldig wat een ervaringen doen jullie op, ben wel jaloers hoor,Zijn jullie toch niet in Melbourn naar Sjaak en Sandra Verlaat van Diepen geweest?

    Ik wens jullie nog een hele mooie reis toe verder, en ben wel nieuwsschierig wat jullie nu weer mee gaan maken! ik blijf je graag volgen.

    Hartelijke groeten uit Bovenkarspel van Annie Mol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Cindy

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 6521

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 11 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: