Bye bye tot over 8 maanden! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Cindy Kramer - WaarBenJij.nu Bye bye tot over 8 maanden! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Cindy Kramer - WaarBenJij.nu

Bye bye tot over 8 maanden!

Blijf op de hoogte en volg Cindy

20 December 2014 | Australië, Byron Bay

Daar zit je dan op het vliegveld, een nieuw reisverslagje te typen! Vertraging, ook voor de eerste keer! Laten we beginnen waar we geëindigd zijn, Byron Bay, de grootste hippie/surf/ik rook het liefst de hele dag jointjes plek, lekker simpel, blote voetjes, strand, biertjes voor 6 dollar, brush turkies, en waar ik afscheid moest nemen van mijn lieve vriendinnetje die helaas vanaf hier weer naar de mooiste stad in NL terug gaat, Amsterdam. Onze laatste avond doorgebracht op het strand met de meest mooiste zonsondergang (NOT, want troela van het hostel achter de receptie was even vergeten dat daar helemaal geen zon ondergaat, daar heb ik dus echt geen zak aan, hoewel ze verder de hele week alles op z'n fantastisch nederlands/engels alles uit kon leggen en we er wederom nog niet wijzer van werden) Verder met pizza een fles bubbels en cheesecake. Kortom hier ga ik nog weleens terug, maar dan met GELD.
Daarvoor, dit mogen we zeker niet over slaan, Fiji een soort van paradijselijke eilandjes bij elkaar met witte stranden, corona's, gebruinde gespierde mannen en shark reef snorkeling! Daar gingen we dan in een bootje, wat een heftig ritje was naar een reef waar onze vriendjes gevoerd zouden worden. Met een zweetnaad waar je 'u' tegen zegd aangekomen bij het reef en er heilig van overtuigd zijn zeker het water niet in te gaan, uiteindelijk alle moed bij elkaar geraapt en toch gegaan.. Geweldig! Alhoewel het kleintjes waren, misschien een meter! Toch gewoon even gesnorkeld met haaien! Volgende stop is Tasmanië, als het vliegtuig ooit nog eens aankomt en vertrekt, 3 maanden werken op een farm voor m'n tweede visum, fruit plukken! Ik hou m'n hart vast maar ik kijk er naar uit!

Tot de volgende keer,

Xx

• 20 December 2014 - 10:40

Marijke:

Ha ha wat een verhaal Cin, kostelijk !!

• 20 December 2014 - 17:38

Annie Mol-van Den Brandt:

je maakt weer heel wat mee, mooi geschreven, fruit plukken lekker in de buitenlucht bezig zijn veel suc6
    en tot horens maar weer!

groeten Annie