Wat een vreselijk rot leven! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cindy Kramer - WaarBenJij.nu Wat een vreselijk rot leven! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Cindy Kramer - WaarBenJij.nu

Wat een vreselijk rot leven!

Blijf op de hoogte en volg Cindy

27 November 2014 | Australië, Melbourne

Na een heerlijke weekje in Melbourne rond gebanjerd te hebben, was het tijd de volgende stop; Tasmanië! De eerste stop was bij een stel met 2 pracht kindjes, en mensen die werkelijk een hart van goud hebben, in Burnie wonen (Daar kon je echt waar een kogel doorheen schieten, nog erger als Andijk) We hebben daar dan wel pinguïns gezien, van die fluffy baby's en de mama's en papa's kwamen al struikeld over de rotsen elke dag rond de klok van 9 hun jonge voederen, geweldig! (En geweldig, IJSkoud) Vervolgens alle ideeën op tafel, en toch besloten een auto te huren (Wat een oplichters, wat een geld) Maar nu al leuk, mega slingerwegen, kilometers lang, maar prachtige natuur, inmiddels in Hobart, Craidle mountain, St Claire lake gezien en vanaf hier weer op naar het noorden langs de oostkust naar Launcestone waar we vervolgens Dinsdag vliegen naar FIJI!!!! Yeahhh...

Dit was weer een fijn kort verhaaltje
Tot de volgende keer!

• 27 November 2014 - 13:35

Annie Mol-van Den Brandt:

Hoi Cindy,

Je hebt het maar mooi voor elkaar met dat"rotleven "van je wij maar werken hoe warm is het nu daar?

Hier is het 5 graden koude wind

Geniet er nog maar van Liefs Annie

• 27 November 2014 - 13:49

Marijke Kramer:

He cin heb je nog foto's van die pinguïns gemaakt?

• 27 November 2014 - 15:48

Rowena:

Fiji ga je geweldig vinden!! Het is daar prachtig!! Een aanrader Is ratu kini backpackers dive resort op mana island.. Prachtig!!